- U kunt uw ervaring ook delen met anderen door eens een beoordeling te schrijven.
- klik op onderstaand logo.
Betrouwbaarheid
- Het grotendeel van de internet webwinkels en shops heeft goede bedoelingen en is betrouwbaar. Zij versturen producten zoals afgesproken leveren netjes op tijd.
- Natuurlijk kan het voorkomen dat een levering langer duurt dan afgesproken, neem dan meteen kontact met ons op, veelal heeft dit met voorraad leveringen te maken en de levering kan dan enkele dagen zijn vertraagd.
- Helaas is er ook een kleine groep internet aanbieders die misbruik maakt van het vertrouwen en integriteit van webwinkels die alle goede bedoelingen hebben en een nieuwe klant als vaste relatie behandelen.
- In het geval dat u ervan overtuigd bent dat u door ons bent benadeeld, raden wij u aan te allen tijde hiervan aangifte te doen bij de Politie.
Klachten
- Ondanks al onze inspanningen kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over onze producten of service. Mocht dit het geval zijn, verzoeken wij u zo spoedig mogelijk uw klacht aan ons kenbaar te maken. U ontvangt altijd zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen een reactie op uw klacht.
U kunt uw klacht op de volgende manieren aan ons kenbaar maken: - Neem eerst contact met op onze klantenservice. De medewerker van onze klantenservice zullen uw klacht zo snel mogelijk en naar tevredenheid proberen op te lossen.
- Nog niet tevreden met de geboden oplossing? Stuur uw klacht dan zo compleet mogelijk per e-mail t.a.v. hoofd verkoop. Wij zullen uw klacht nogmaals beoordelen en, indien mogelijk, u een andere oplossing proberen te bieden.