Webwinkel
Nieuws

ECONVICE <> JOURE

Luchtverwarmer
   vervangen ?

12 tips om een gebruiksvriendelijke website te ontwerpen!


.
lees verder →

Levering Service onderdelen

Beëindiging levering service-onderdelen! Lees om welke toestellen het gaat!

Per 1 april 2024 stopt onze leverancier Brink Climate Systems met het leveren van service-onderdelen van onder omschreven toestellen!
lees verder →


Verzendkosten / Levering
  • Levering van bestelde zaken geschiedt af Joure, waar ons magazijn is gevestigd.
  • Ook als franco levering is overeengekomen, gaat het risico voor bestelde zaken op u over als deze ons bedrijf in Joure verlaten.
  • Onze levertijd is 7 werkdagen na ontvangst betaling. Als de levertijd in een bepaald geval langer is, melden wij u dit en ziet u op de factuur bij het bestelde de letter [NL] vermeld: Nalevering.
  • Waarom 7 dagen? EconVice is een Gespecialiseerd Installatiebedrijf in luchtverwarming en heeft de shop als nevenactiviteit, hierdoor is iedere zaterdags onze inpakdag en worden aansluitend maandags aangeboden bij PostNL, via uw e-mail krijgt u bericht over de verzending, deze is te volgen via de bijgevoegde track & trace code die vind u in de gestuurde e-mail [met uitzondering van ketel- en/of spoed onderdelen, deze worden dagelijks behandeld] 
  • Helaas komt het wel eens voor dat een artikel niet meer leverbaar is in tegenstelling tot wat de webshop aangeeft. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk per mail contact met u op. U heeft de keuze een ander artikel te kiezen, het bedrag van het artikel retour gestort te krijgen of kosteloos de gehele bestelling te annuleren. Wij doen ons uiterste best deze situatie te voorkomen.
  • Zoals we allemaal weten, leven wij momenteel in rare tijden en het coronavirus heeft bijna alle sectoren in de wereld getroffen. De logistiek is geen uitzondering.
    Nu mensen een stuk meer online winkelen, is de druk op zowel onze logistiek als de wereldwijde logistiek exponentieel gestegen.
    We zijn dankbaar voor de kans om meer nieuwe klanten zoals jij te leren kennen, dus we doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk te leveren.
    Maar met de huidige omstandigheden in het achterhoofd, moeten we realistisch zijn en een kleine vertraging in de verzendtijd verwachten.
    Geen zorgen, we zullen hard ons best doen om van u een tevreden klant te maken.
    Dus als er iets is waarmee wij u kunnen helpen – vragen, zorgen of feedback, aarzel dan ALSJEBLIEFT niet en laat het ons weten door een e-mail te sturen naar
    klantenservice@luchtverwarmingshop.nl 
  • Aluminium retourroosters hebben minimaal een levertijd van 6 tot 8 weken i.v.m. het op maat maken (handwerk)
  • Als de levertijd meer dan 30 dagen is, bent u en zijn wij bevoegd de betreffende (deel)order te annuleren zonder aanspraak op schadevergoeding
  • Als wij een opdracht in gedeelten leveren, zijn de extra verzendkosten voor onze rekening bij levering binnen Nederland.
  • Desgewenst leveren wij franco in Nederland. Bij orders boven € 600,-exclusief BTW geschiedt dat zonder meerkosten voor u, bij orders ter waarde van € 1,00 tot € 600,- excl. 21% BTW berekenen wij u aanvullend € 6,95, wel afhankelijk van het gewicht, u kunt dit terugzien op de controle factuur onder het kopje verzendkosten indien uw bestelling zwaarder is.
  • Het gewicht wordt automatisch berekend bij het aantal stuks die u besteld, hierbij wordt het gewicht per stuk opgeteld.
  • Bij retourroosters, zowel vloer als wandroosters zijn de minimale verzendkosten vanaf €. 13,50 en loopt daarna op met het gewicht.
  • Graag vragen wij uw aandacht voor het volgende:
  • De bezorger levert uw bestelling af tot aan de eerste deur. Indien u in een appartement woont, wordt daarmee de portiekdeur van het pand bedoelt. Zo nodig is extra mankracht gewenst. Wij zijn genoodzaakt extra verzendkosten in rekening te brengen als de transporteur de zending niet kan lossen.
  • Zorg dat u aanwezig bent, zodat u de verpakkingen op beschadigingen kunt controleren. Maak hier foto’s van en noteer het op de afleverbon. Zichtbare vervoersschadeclaims kunnen anders niet in behandeling worden genomen. Besteed hier alstublieft goed aandacht aan;
  • Controleer na levering ook alle artikelen zorgvuldig. Meldingen die bij ons later dan 48 uur na levering binnenkomen via klantenservice@luchtverwarmingshop.nl kunnen helaas niet meer in behandeling worden genomen;
  • Als u een defect vindt, neem dan direct contact op met EconVice Nederland via: klantenservice@luchtverwarmingshop.nl .
  • Belangrijk: leg het (gehele) beschadigde artikel apart in de originele verpakking tot u contact heeft gehad met een medewerker van EconVice Nederland / luchtverwarmingshop.
     
     
BTW over verzendkosten, hoe zit het precies?
  • Moet er BTW over verzendkosten worden betaald?
    Ja, je berekent altijd BTW over het totaalbedrag op je factuur. Dit is dus inclusief de verzendkosten.
    Lever je goederen of diensten, dan moet je BTW in rekening brengen. BTW breng je altijd in rekening over het volledige bedrag dat de klant moet betalen.
    Hierbij horen dus ook zaken als verzendkosten, reiskosten, telefoonkosten en verpakkingskosten (behalve statiegeld). [bron; Belastingdienst]

      Tarieven Nederland 2020                                     
  0 - 10 Kg   : €   6,95**      ** met Track&Trace     
10 - 23 Kg   : € 13,50**                                         
23 - 100 Kg   : € 36,00        transporteur
          
 
        




Levertijd

Beste relatie,

Het zal u niet ontgaan zijn dat veel sectoren momenteel te maken hebben met leveringsproblemen van componenten. Ook bij Brink Climate Systems worden we hier helaas mee geconfronteerd. Een aantal componenten kunnen momenteel niet geleverd worden door onze toeleveranciers. Dit betekent dat we de komende periode de productie van alle toestellen binnen ons productassortiment moeten terugschroeven. Als gevolg hiervan krijgen al onze toestellen, zowel de ventilatie-units als luchtverwarmers, tot nader bericht een langere levertijd dan u van ons gewend bent. We proberen u zo snel mogelijk via een herziende orderbevestiging te informeren als dit nodig is. We verwachten de componenten vanaf december weer te kunnen betrekken bij onze leveranciers, zodat we vanaf december weer op volledige capaciteit kunnen produceren. We gaan er alles aan doen om de hierdoor ontstane backlog zo snel mogelijk weer in te lopen.
 
Extra buffer niet voldoende
We hebben geprobeerd om in een heel vroeg stadium deze situatie voor te zijn door alle essentiële componenten voor onze toestellen als extra buffer in te kopen. Ondanks deze maatregel kunnen we nu niet meer putten uit deze extra buffer. We doen ons uiterste best om de levertijden beperkt te houden en niet verder te laten oplopen.   
 
We realiseren ons dat dit grote gevolgen heeft voor uw projecten en werkzaamheden, maar hopen op uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie. Zodra er meer of gewijzigde informatie over de levertijden beschikbaar is, stellen we u hiervan uiteraard onmiddellijk op de hoogte.

Webshop orders
Zoals we allemaal weten, leven wij momenteel in rare tijden en het coronavirus heeft bijna alle sectoren in de wereld getroffen. De logistiek is geen uitzondering.

Nu mensen een stuk meer online winkelen, is de druk op zowel onze logistiek als de wereldwijde logistiek exponentieel gestegen.
We zijn dankbaar voor de kans om meer nieuwe klanten zoals jij te leren kennen, dus we doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk te leveren.
Maar met de huidige omstandigheden in het achterhoofd, moeten we realistisch zijn en een kleine vertraging in de verzendtijd verwachten.
Geen zorgen, we zullen hard ons best doen om van u een tevreden klant te maken.
 
We vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Voor eventuele vragen kunt u contact opnemen met onze verkoopafdeling.

 
  • In vakantieperioden zoals met BOUWVAK-ZOMERVAKANTIES en met feestdagen en kerst en Nieuwjaar kan de levertijd afwijken!  (met feestdagen zijn wij gesloten!)
  • Het kan voorkomen dat door overheidsmaatregelen tegen het coronavirus drukker is dan normaal. het lukt ons dan niet uw order optijd te kunnen bezorgen, Sorry voor het ongemak!
  • Nadat uw bestelling/betaling is binnengekomen kan de levertijd maximaal 7 dagen (1 week) bedragen. (zie ook verzendkosten / levering bovenstaand)
  • Zowel TNT Post in Nederland als PostNL doen er alles aan om uw bestelling binnen 7 dagen bij u te bezorgen.
  • Uw order wordt met de grootste zorg verwerkt en wij vertrouwen erop dat deze in goede staat bij u aankomt.
  • Heeft u vragen over uw bestelling? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. U kunt ons telefonisch bereiken op (0513) 67 77 13  of per e-mail klantenservice@luchtverwarmingshop.nl.
  • U kunt ons op maandag t/m vrijdag  tussen 09:00 en 17:00  bereiken.



Afleveradres
  • Mocht u niet thuis zijn om uw pakket in ontvangst te nemen, dan probeert PostNL het de volgende dag gewoon nog een keer. Als u ook de tweede keer niet aanwezig bent krijgt u een afhaalbericht in uw brievenbus. Op dit bericht staat bij welke afhaallocatie u het pakket kunt ophalen.
  • Wat is Track & Trace?
    Track & Trace is een handige manier om uw pakket of zending te volgen. Door het invullen van een nummer en een postcode op deze pagina bent u direct op de hoogte van de verzendstatus van uw pakketzending. Ook de ontvanger van een zending kan een pakket volgen met Track & Trace. Na een paar handelingen weet u precies waar uw pakket zich bevindt. U ziet het ook als de zending al onderweg is naar het afleveradres.

     
     



Levering naar buitenland (Belgie)
  • Eur 1 geeft de verzendkosten naar Belgie aan.
  • Bij bestellingen vanuit Belgie worden de verzendkosten automatisch in de webshop aangepast.
  • LET OP!! ...Pakketten boven de 30kg. kunnen wij niet naar België verzenden! of het worden dan meerdere pakketten met ieder pakket zijn tarief verzendkosten.

Tarieven Belgie 2014                                     
 0  -  2 Kg   : € 14,65**      ** met Track&Trace/aangetekend     
 2  -  5 Kg   : € 21,15**                                         
 5  - 10 Kg   : € 26,65**
10 - 20 Kg   : € 35,65**                
20 - 30 Kg   : € 46,65**                  
 



 
Inloggen
E-mail adres :

Wachtwoord :

Winkelwagen
Totaal € 0,00

Zoek een product
Zoeken
Veilig betalen via
Onze partners
Aangesloten bij

Wij versturen met

Luchtverwarmingshop is een onderdeel van Econvice Nederland - Midstraat 136 - 8501 AV Joure - tel. 0513 - 67 77 13 - e-mail info@luchtverwamingsshop.nl - KVK .nr. 51709945